Office 365 Business Essentials
Pracuj na różnych urządzeniach, aby tworzyć, edytować i udostępniać pliki programów Word, PowerPoint, Excel i OneNote w trybie online. W dowolnym czasie, w dowolnym miejscu.
Przechowuj, synchronizuj i udostępniaj pliki w trybie online, dzięki czemu zawsze będą aktualne. Ponadto możesz edytować dokumenty jednocześnie z innymi osobami w czasie rzeczywistym.
Dzięki szczegółowym instrukcjom możesz łatwo skonfigurować użytkowników i szybko zacząć korzystać z usług. Ponadto usługa Office 365 automatycznie wykonuje zadania informatyczne.
Licencje:
- max. 5 urządzeń PC/Mac w ramach 1 użytkownika
- max. 300 użytkowników
Usługa zawiera:
Korzystaj z poczty e-mail w programie Outlook na komputerze lub przez przeglądarkę internetową aplikacją Outlook Web App. 50GB skrzynki pocztowe na użytkownika oraz możliwość przesyłania załączników o maksymalnej wielkości 25MB.
Organizuj spotkania online z zawartością audio i wideo, korzystając z udostępniania ekranu i konferencji wideo HD.
Kontaktuj się z innymi użytkownikami programu Skype dla firm za pomocą wiadomości błyskawicznych, połączeń głosowych i wideo, a także informuj o swojej dostępności za pomocą statusu.
Oprogramowanie do współpracy i aplikacje biznesowe Yammer umożliwiają pracownikom nawiązywanie połączeń z odpowiednimi osobami, udostępnianie informacji w zespołach i organizowanie projektów tak, aby można je było szybciej realizować.
Usługa OneDrive dla Firm zapewnia 1 TB miejsca do magazynowania dla każdego użytkownika, co pozwala im uzyskiwać dostęp do dokumentów z niemal każdego miejsca. Udostępniaj pliki innym osobom w organizacji i spoza niej, określaj, kto może wyświetlać i edytować poszczególne pliki, oraz łatwo synchronizuj pliki z komputerami PC i Mac oraz urządzeniami.
Podstawowy magazyn 10 GB oraz 500 MB miejsca do magazynowania dla każdego użytkownika zapewniają łatwy dostęp do dokumentów oraz możliwość ich udostępniania.
Twórz i edytuj dokumenty programów Word, OneNote, PowerPoint i Excel z poziomu przeglądarki.
Aplikacja Office Delve to pierwsze rozwiązanie, które korzysta z funkcji Office Graph, kolekcji przeanalizowanych sygnałów lub wniosków wyciągniętych na podstawie zachowania poszczególnych użytkowników i ich relacji z zawartością, tematami i kontaktami.
Zarządzanie poświadczeniami i uprawnieniami użytkowników. Logowanie jednokrotne i synchronizacja z usługą Active Directory.
Pomoc ze strony firmy Microsoft zapewnia odpowiedzi na pytania telefonicznie i w trybie online, zasoby z instrukcjami oraz łączność z innymi klientami korzystającymi z usługi Office 365 w celu rozwiązywania problemów z instalacją i uzyskiwania szybkich poprawek.